SZUKAM SPONSORA… W MARKETINGU SIECIOWYM
Tak! Szukam Sponsora, jakkolwiek brzmi dwuznacznie od tego powinno zacząć się swoje pierwsze kroki w MLM lub Programach Partnerskich. Pod pojęciem Sponsor kryje się osoba, która ma wprowadzić kandydata do swojej firmy mlm lub programu partnerskiego.
Od tego kroku zależy Twój sukces w świecie sprzedaży bezpośredniej. Często osoby rozpoczynające współpracę z firmą z sektora MLM trafiają do sponsora zupełnie przypadkowo co w konsekwencji powoduje brak właściwych relacji i zaufania do siebie a to przekłada się na wyniki dalekie od oczekiwań.
Często „odziedziczamy” sponsora w wyniku określonego planu marketingowego, gdzie struktury budujemy w głąb mając bezpośrednio pod sobą np. tylko 2 osoby, gdzie każda zarejestrowana osoba otrzymuje swojego sponsora w „spadku”.
Często jest to jeden z elementów wabika mówiący o tym, że pod Toba będą rejestrowani nowi dystrybutorzy przez Twojego Sponsora ale zapominamy o tym, że czym głębsza jest struktura tym gorsza komunikacja sponsor vs nowy partner.
Warto zadać sobie pytanie decydując się na współpracę z wybrana firmą z sektora mlm czy to mnie powinni rekrutować czy może to ja powinienem „rekrutować” swojego SPONSORA
Może brzmi to trochę opacznie ale to właśnie od Twojego Sponsora w marketingu sieciowym zależy Twój sukces. Na sukces w firmie mlm składa się trzy czynniki:
- Firma z którą chcemy nawiązać współpracę czyli jej potencjał, plan marketingowy, logistyka oraz system wsparcia i szkoleń, które zapewnia swoim dystrybutorom.
- Potencjał rynku dla danych produktów czy usług, które sprzedaje bądź promuje i rekomenduje dana firma oraz
- Twoje zaangażowanie, motywacja, umiejętności i systematyczna praca, za co w początkowym okresie powinien wziąć odpowiedzialność Twój Sponsor rekomendując Cię do swojej firmy.
Jeżeli przyjmiemy, że każdy z tych 3 czynników ma równy wpływ na Twój sukces w mlm to za te 33% za które odpowiadasz Ty dominującą rolę odgrywa Twój sponsor. Wybierając niekompetentnego Sponsora skazujesz się na porażkę w pierwszych 30-60 dniach.
Warto zadać sobie pytanie kim powinien być Twój sponsor?
Idealnie jeżeli Twój sponsor jest równocześnie liderem organizacji czyli osobą, która wyznacza kierunek i nadaje tempo Pracy zawsze starając się być na czele, osoba która nie unika problemów tylko je rozwiązuje. Zapamiętaj! Każdy LIDER jest sponsorem, natomiast nie każdy sponsor jest LIDEREM ale o tym napiszę następnym razem.
Na pewno nie warto zostać zasponsorowanym przez osobę, którą interesuje tylko rejestracja nowych partnerów, która na raz działa i proponuje kilka marketingów tzn. że sama nie odniosła sukcesu w żadnym.
Dobry sponsor to osoba, która rozwija się zgodnie z planem marketingowym ma już osiągnięcia i pozycje, uczestniczy w wydarzeniach firmy i szkoleniach oraz posiada działającą organizację.
Jak poznać dobrego sponsora w marketingu MLM? Musi być osobą transparentną, na której temat można zaleźć opinie np. w Internecie, ma swoje strony Internetowe, współpracowników wśród których można zasięgnąć opinii.
Sponsor oprócz systemowego wsparcia powinien zapewnić własne narzędzia i sposoby do skutecznej i efektywnej Pracy oraz zapewnić szkolenie wprowadzające do firmy oraz przedstawić jasny plan do zduplikowania swojego sukcesu.
Pamiętaj, że sukces mlm jest oparty na duplikacji, jeżeli nie można zduplikować określonego działania swojego sponsora tzn. że sponsor nie ma skutecznego sposobu Pracy więc tym samym, nie masz czego duplikować a tym samym nie zduplikujesz sukcesu danej firmy mlm.
Nazywam się Piotr Wróblewski od 2006 roku sponsoruje partnerów Herbalife i od 2008 roku jestem liderem w organizacji Online Buisnes System na rynku polskim, która jako jedyna w Europie środkowej umożliwia współpracę z Herbalife przez Internet. Jeżeli chcesz zostać partnerem Herbalife i wykorzystać sprawdzony i wygodny sposób Pracy Online skontaktuj się ze mną.
Jeżeli chcesz zobaczyć jak wygląda nasz system Pracy podaj mi swoje imię i mail a odsłonię przed Tobą kulisy naszego systemu
Podziel się opinią
Zostaw odpowiedź!
Musisz się zalogować aby móc komentować.